Wachtwoord vergeten

Wat kan ik doen als ik mijn inlog-wachtwoord ben vergeten of als deze geblokkeerd is?

Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via telefoonnummer +31 20 - 262 86 77. Na een geslaagde identificatie met uw telefoon-PIN kunt u uw wachtwoord laten deblokkeren of een nieuw wachtwoord aan u laten toesturen. Bij aanvraag van een nieuw wachtwoord, wordt uw oude wachtwoord logischerwijs verwijderd. Als alternatief kunt u ook per e-mail, vanaf het e-mailadres dat bij ons bekend is, een deblokkade of verzending van een nieuw wachtwoord aanvragen.

Wij willen u erop wijzen dat zolang u nog geen nieuw wachtwoord hebt ontvangen, u enkel telefonisch orders kan opgeven. U hebt daarbij dan wel uw telefoon-PIN nodig. In het belang van de veiligheid van uw eigen gegevens is het niet mogelijk dat wij wachtwoorden per e-mail of telefoon aan u doorgeven. U kunt dit alleen via fysieke post ontvangen.

Wat kan ik doen als ik mijn telefoon-PIN kwijt ben of deze geblokkeerd is? 

In dat geval kunt u de deblokkering of een nieuw gegenereerde code aanvragen per e-mail via het bij ons bekende e-mailadres. Wij sturen u dan zo snel mogelijk een nieuwe telefoon-PIN per post toe.

  • ©2019 flatex